No niin. Nyt sitten päätin perustaa tämmöisen jutun. Oon aikasemmin lueskellut monia blogeja ja miettinyt, että pitäisköhän munkin ryhtyä tähän.

Olen siis kahden pienen ( -08 ja -09 syntyneen) tytön pieni äiti. Perheeseen kuuluu myös aviomies ja 400 litraa vettä, jossa uiskentelee jonkin verran hauskoja kalasia. Itse oon vuosimallia 85.

Rakastan siis tehdä käsillä kaikkee. Kauiten olen neulonut, mutta nyt oon innostunut myös ompelusta, askartelemisesta ja leipomisesta. Myös marsipaanin kanssa leikittelystä. Koulussa, ihme kyllä, vihasin "rättikässää", mutta näin myöhemmin se on tullut lempihommaksi. Jouluna sain saumurin lahjaksi ihanalta mieheltäni, joten nyt on kasassa tarvittavat välineet vaatteiden tekoon. Myös löytyy ihan perus ompelukone.

Itse kärsin jonkinasteisesta villa-allergiasta, mutta onneksi se ei estä kuitenkaan esim. villalangan käyttöä. En voi pitää esimerkiksi villasta tehtyä paitaa, kun taas sukkia voin. Se on aika hassua, mutta totta.

Pari huonoo puolta mussa on ja ne on etten saa isoja töitä ikinä valmiiksi. Siksi suosin vauvan ja lasten vaatteita ja sukkia. Ne on helppo ja nopea tehdä. Toinen on ohjekeskeisyys eli en oikein osaa soveltaa tai sitten olen vaan laiska opettelemaan. Toki muitakin löytyy, mutta ne ei niinkään liity käsitöihin.

 

Toivottavasti viihdytte seurassani ja saatte selvää mitä tänne rustaan. Ja toivottavasti opin joskus käyttämään tätä.